mitt liv, just nu.

Oj, oj det var ett tag sedan. 
 
Mycket har hänt sedan sist. 
Jag har gått ner hela 10 kg... alltså sista 5 kvar. Söt suget är i bästa balans det kan vara.
Jag mår helt underbart och jag är kärnfrisk. Byxorna sitter löst som bara den, allt jag tar på mig trivs jag i.
Nya löparskorna är amazing.  
 
 
Många träningspass i trägården har det blivit. 
 
 
Älskling och jag har äntligen fått en lägenhet samt nycklarna till den.
Snart är det dags att ta flyttlasset från Karlskrona till Göteborg, dock flyttar jag dit i början av augusti månad.
Vi har varit på ikea och handlat en hel del, vi har även packat mycket, mina kläder och skor samt lite små saker är det som återstår nu. 
Lchf tårtan jag bakade, dagen till ära. När vi fick lägenheten. Jag gillade den, min pojkvän och mina föräldrar fick strö på lite florsocker eftersom de tyckte att den inte alls var söt. 
 
 
Älskling och jag var ute på picknick en vacker sommar dag.
 
 
Här kommer nog den största förändringen, vi har blivit med MOPS. 
Lilla Rocky på 11 veckor blev vår nya familjemedlem den 7Juli. Han är helt bedårande. Helt underbar, så duktig.
Vi har länge pratat om att skaffa just Mops, för vi gillar rasen och dom är ju bara helt översöta.
Det har varit lite kämpigt de första två nätterna då vi varit ute med honom 3-5 gånger per natt, eftersom han varit orolig och att vi försöker få honom rumsren, än så länge har det gåttt bra, inga olyckor i huset. 
Han är jätte duktig. Nu är vi uppe i 2 gånger per natt/morgon. en gång vid halv 1, och en gång vid 5, sedan tar vi ut honom när han blir orolig igen på morgonen. Det går jätte bra. 
 
 
 
Här ligger han första natten, älskar att sova på rygg den lilla busen. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback