LCHF, JOBB & TRÄNING

Go morgon. Min första lediga dag efter sex dagar jobb i rad.
Skönt!  Nu blir det inlines åkning, å sen bär det av till affären, ska kolla på ett par nya löparskor samt en iPhone. 
 
 
Update angående LCHF:
Det går så underbart. Jag har gått ner 8 kg och jag är super nöjd. 
Jag vill gå ner 8 till, därav mina två pass om dagen i träningsschemat. 
Det har varit lite anstängande de senaste dagarna då jag jobbat, med att träna två pass om dagen men det har funkat endå. 
 
Maten går bra den också, har haft två svakor, med söt sug, men det gör absolut inget, har nöjt mig med några bitar mörkchoklad och sötsuget har dämpats. 
 
äggen piper så nu drar jag  mig. 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Klickade in mig på din blogg av en slump och måste säga att du är riktigt duktig, det är många gånger som man påbörjar en förändring i sin kost för att gå ner i vikt, men många gånger slutar man innan man nått sitt mål. Det här verkar vara the real deal för dig, kämpa på!

2012-06-28 | 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback