Dagen idag.

Den senaste tiden har jag varit otroligt duktig, med träningen vilket ger resultat. - 8 kg på lite mer än 6 veckor är ju bra. Jag har även börjat "gymma" dock blir det mycket spring på löpbandet, och crosstrainern.
Kosten funkar perfekt, försöker att äta så lite kolhydrater som möjligt och det känns så mycket bättre i magen. Min mage är längre inte uppblåst och hård. Jag har under en längre tid kännt att min mage är otroligt känslig för mjölk. Äntligen har jag satt stopp för det. SKÖNT!

Jag mår bättre än någonsin. Jag väntar på ett samtal för jobb, kommer det inget fram till 9 sticker jag till gymmet en sväng. Därefter blir det bakning som gäller eftersom ÄLSKLING kommer imorgon.
Jag är otroligt diciplinerad och hård mot mig själv. En gång i veckan blir det något litet onyttigt. Den här gången blir det en cheescake gjord på kesella med blandning av min fluffiga choklad kaka. Ibland blir det inget!



Jag har lyckats installera the sims 3 på datorn, dock väntar jag på 1.3 no cd patchen. Hoppas den kommer ut snart. THE SIMS 3 <3

Annars flyter allt på som vanligt, Jag drömmer mig bort till Thailand om dagarna och vill verkligen ha semester. Nu blir det att ringa ett samtal för sommar jobb. I think I got it! :)
Bjuder på en bild ifrån isommras. MY LOVE & I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback