LCHF - Vad blir det för mat?

Frukost -  Turkisk yougurt, 1 msk bär och 1 skvätt grädde.
Lunch -  3 ägg med massa keso.
Middag - Tacogratäng

Idag blir det gymmet efter jobbet..blir ett konditionspass på 40 min och 20 min styrka.
Ikväll kanske det även blir en sväng med inlinesen, beroende på hur mycket det blåser.
Sen blir det hem å ringa angående alla lägenheter vi har erbjudande på. :)
Snart blir det jobbet, vi ska vara ute en hel dag, känns ju helt underbar i detta super väder!
Det går jätte bra med LCHF, jag trodde inte att det skulle vara såhär lätt när det gäller maten och även detta med sockersuget.
Jag har alltid varit en person som går å små äter hela tiden, vilket jag nu inte behöver.
På söndag, är det vägning och mättning.
Vad tror ni, hur mycket har jag minskat?



Tack, älskling för att du stöttar mig i allt detta, Du är guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback