LCHF - Vad blir det för mat?

Frukost: 2ägg/omelett med bacon, 2 msk cream fresh.
Lunch: Taccogratäng
Middag: 2stekta ägg med 2 msk keso.
Mellanmål : 1 msk Youghurt med en skvätt grädde samt 1msk bär.

Idag var jag otroligt sugen på mer mat, kände mig inte så mätt efter taccogratängen vid lunch, måste ha varit eftersom jag åt den så pass sent, vid halv 2 tiden blev det lunch för min del (Därför åt jag lite yogurt med bär som mellanmål). Nästa gång vet jag att jag inte får låta det gå så pass många timmar mellan måltiderna.
Träningen idag bestod av ca 15 km inlinesåkning.
Imorse tyckte jag att kläderna satt ovanligt löst så jag....
smygvägde mig, och jag måste säga att det ser lovande ut. Över förväntan!
Imon jobbar jag natt, samt 16- 21 på lördag, vi får se hur det går med maten samt träningen.
-
Innan jobbet, vid frukosten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback