Livet.

Jag har jobbat mycket dessa två veckor. Dock har kroppen sagt ifrån denna vecka när det gäller träning, den har bara inte orkat. Men jag har försökt.. Blev inlinesåkning å tränings pass här hemma. Körde ett gympass också. Men passen och träningen har inte varit så intensiva, utan jag har lyssnat på kroppen.

När det gäller maten går det fortfarande bra! Älskar allt detta nya med LCHF, testa nya recept osv. Imorgon åker jag iväg till min älskling, och då kom det första hindret, vad ska jag ha med mig på tåget. Förut var det vanligtvis, mörkchoklad, massa fruktsallad och kycklingsallad.
Imorgon blir det istället. Räk/Spenat-ost muffins, parannötter och en lite skål bär.
Nya rutiner.
måndag blir det vägning och mätning, misstänker dock ingen viktnedgång, men sålänge mitt sötsug håller sig borta är jag mer än nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback