Träningen

Detta med träning då.
Jag tränar 5 dagar i veckan, har nu även lagt in ett 6:e pass, på söndagar.
 
Mina pass i veckan består av:
 
Body Pump 60 min
-Här blir det mycket styrka, oftast innan passet kör jag 30 min kondition på löpbandet.
 
Spinning 45 min
-Kondition
 
BodyCombat 60 min
-Kondition med inspiration från oika kampsporter
 
3 x Egen träning på gymmet 60-90min
-Här kör jag oftast mellan 30-60 min kondition i tex, löpbandet, orbitrec, cykel.
Senare kör jag 3 maskiner för mage och 3 maskiner för rumpa/lår .
 
Jag älskar upplägget just eftersom det är varierande och kul. Det är som ni ser mycket konditionsträning, men jag har lagt in lite mer styrka de senaste veckorna, vi får väll hoppas på det bästa. 
 
 

Kommentarer
Adela säger:

Styrketräning i kombination med kondition, kanel och grönt te är det bästa för fettförbränningen! Jag gick ner 9 kg på 1,5 månad :)

2012-10-16 | 13:06:06
Bloggadress: http://www.adelas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback