2 super bra produkter till håret

 
Vill tipsa om två sjukt bra produkter till torrt och livlöst/skadat hår!
 

Sachajuan Hair Repair
Denna intensiva hårkur med Ocean Silk 
Technology är anpassad och utvecklad 
för att reparera trasiga, slitna och 
överpreparerade hår. Hair Repair har 
en positiv påverkan på hårcellen och 
hjälper till att återskapa vitalitet och 
styrka i håret. Resultatet är ett mer 
formbart, friskt och högglansigt hår. 
Denna superkur ger en långvarig 
effekt och är maximalt återuppbyggande.

 
 

Bruksanvisning: 
Massera in produkten i rent hår, kamma 
igenom håret försiktigt och låt verka 5-10 
minuter, skölj noggrant. 

 

Pris: Åhlens / 135kr - 250ml

 

Jag använder helt vanligt schampo och balsam till håret just nu (garnier respons). Därefter tar jag denna underbara inpackning! Den luktar FRISÖR! Känns otroligt lyxigt och fräscht! Har testat med att endast ha i den i 5 min och har fått samma resultat som efter (15-30 min) Men såklart, ju längre man har den i, desto bättre resultat! Håret blir otroligt mjukt och glansigt! LOVE IT!

 

Den andra produkten är: 

Maria Nila Swedish Therapy Oil Hair Oil Lingon

Therapy Oil är en vårdande hårolja rik på omättade fettsyror som mjukgör, återfuktar och stärker håret. Lingonfröoljan vårdar och ger ett naturligt UV-skydd som skyddar din hårfärg mot solens strålar. Absorberas snabbt och gör håret smidigt och glansigt utan att bli fett

-För alla hårtyper

-Fri från färgämnen

-Värmeskyddande

Användning: Fördela en liten mängd olja i fuktigt hår och föna eller låt torka naturligt.Kan även användas i torrt hår för extra glans och utredning!.

Pris: Köpte min hos frisören för 199kr

Jag är så otroligt nöjd med denna olja, den ger verkligen håret, det där lilla extra! Håret känns välidgt mjukt och doftar underbart! 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback